close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר [מיקום הקליניקה :רעננה]

    בית > איפור קבוע גבות שפתיים יתרונות חסרונות

    איפור קבוע גבות שפתיים יתרונות חסרונות

    נשים רבות חשות משועבדות לפעולות הטיפוח היומי, בראשן האיפור, תהליך שגוזל זמן מדי בוקר ומדי ערב, ועם זאת מסייע בשיפור המראה החיצוני, בהדגשת היתרונות הטבעיים ובתרומתו לביטחון העצמי.
    טכנולוגיות חדשניות ופיתוח של חומרים מתקדמים, על בסיס טבעי ובטוחים, מאפשרים כיום יצירה של מראה איפור קבוע, עדין ומרשים, שיספק את כל היתרונות הללו, ללא הצורך היומי בהתעסקות באיפור ובהסרתו.

    איפור קבוע שיטת הטיפול

    איפור קבוע מתבצע כאשר פיגמנט טבעי מוחדר לחלקים שונים בפנים, ומותיר אלמנט של צבע רצוי, אשר נותר לתקופה ארוכה. החדרת הפיגמנט מתבצעת באמצעות מחטים עדינות באורכים שונים, כאשר אורך המחט ועומק החדירה שלה אל העור, קובעות הן את מינון הצבע והדומיננטיות שלו, והן את אורך חיי האיפור עד לדהייה שלו.

    אזורי הטיפול

    אזורי הטיפול הפופולריים בתחום האיפור הקבוע הם העיניים- הזרקת אייליינר קבוע, השפתיים- הזרקה ומילוי של צבע ותיחום בשפתיים, גבות מילוי והדגשה בשיטת השערה, והללות נוספות על פי צורך והעדפה.

    אלרגיה ורגישות

    מרבית הנשים אינן מגלות תופעה אלרגית לחומרים ולפיגמנטים שמוזרקים לעור במהלך הטיפול, אולם על מנת להימנע מסיכון מיור ומתגובה אלרגית קשה ותוצאות בלתי הפיכות, חשוב לבצע בטרם תחילת הטיפול טסט לאלרגיה- הזרקה ראשונית של מעט חומר אל מאחורי האוזן, בנקודה מוסתרת, לבחינת התגובה. רק במידה והטסט עובר ללא כל תופעות לוואי או תגובה אלרגית- ניתן להמשיך בטיפול.

    כמו כן חשוב לוודא כי המכון הטיפולי עובד עם חומרים מורשים בלבד. מומלץ לבחור בחומרים על בסיס מים המועשרים במינרליים.

    ביו יתרונות האיפור הקבוע

    • מראה מטופח דרך קבע
    • חיסכון בזמן
    • חיסכון בעלויות תכשירי איפור
    • טשטוש צלקות ופגמים בעור

    חסרונות האיפור הקבוע

    • מראה אחיד לתקופה ארוכה ללא יכולת שינוי.
    • תהליך טיפולי שעשוי להיות יותר מטיפול אחד.

    בחירה במכון טיפולי ובגורם מקצועי מוביל תבטיח מראה אסתטי, רצוי ונעים לעין, כאשר מומלץ לבחור בגוונים אשר באים להדגיש את המראה הטבעי ואינם דומיננטיים יתר על המידה. טיפול מקצועי במקום אשר מקפיד על סטריליות ועבודה על פי הנחיות, לצד מכשור מתקדם וחומרים מורשים ואיכותיים בלבד, יצמצם באופן משמעותי את הסיכונים והחששות. חשוב לבצע תיאום ציפיות מוקדם, בנוגע לצבעים, לרמת ההדגשה ולמראה הרצוי- במטרה לזכות במראה טבעי ומרשים, לאורך זמן.

    למידע נוסף לחצו כאן

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות