close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר [מיקום הקליניקה :רעננה]

    בית > איפור קבוע גבות

    איפור קבוע גבות

    איפור קבוע גבות למראה טבעי

    בשונה מאיפור קבוע בעיניים ואיפור קבוע בשפתיים, נשים אשר פונות לצורך יצירת איפור קבוע בגבות לאו דווקא עושות זאת במטרה לחסוך במאמץ ובעלויות האיפור השוטף, לקבלת מראה מאופר ומטופח, אם כי במטרה לשפר ולשדרג מראה של גבה פגומה, מקריחה או חסרה, גבות אשר אינן סימטריות, ליקויי פיגמנטציה בגבות וסיבות נוספות.

    מה זה איפור קבוע ?

    איפור קבוע נועד לספק מענה לנשים המבקשות להנות ממראה איפור עדין וטיפוח הפנים, ללא העיסוק היום יומי בפעולות האיפור והניקוי שלו. איפור קבוע מתבצע באמצעות טכנולוגיית הזרקה ייחודית, בה מתבצעת הזרקה עדינה במיוחד של פיגמנט מינרלי תחת העור. הפיגמנט יספק את המילוי והצבע הרצוי, תוך יצירת הצללה לגבה הטבעית או באמצעות שרטוט עדין של זקיקי שיערה טבעית.

    איפור קבוע לגבות מושלמות

    איפור קבוע גבות בשיטת השערה וגבות בשיטת הפודרה נשעה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, במטרה לשלב את הפיגמנט עם שיער הקבה הקיים, למלא את החוסרים בגבה, לעבות ולהדגיש אותה, ולהעניק לה מראה מטופח ומסודר, אשר בעיקרו הוא מראה טבעי המבוסס על שיער הגבה הטבעי.

    לא כל מומחית ומאפרת בתחום האיפור הקבוע מוסמכת לטיפול איפור גבות בשיטת השערה, מאחר ומדובר בקורס והכשרה נפרדים המתמקדים בשיטה הייחודית המבוקשת.

    עלות איפור קבוע גבות

    עלות איפור קבוע בגבות תלויה מותנית במספר פרמטרים ביניהם:

    מצב הגבה, החוסר והצורך של המטופלת.

    מיומנות, ניסיון ומוניטין של המאפרת.

    שיטת האיפור- איפור קבוע באמצעות גבות בשיטת הפודרה או באמצעות שיטת השערה.

    חומרי המילוי- איכות הפיגמנט המוחדר לגבה המהווה את חומר הגלם לצורך יישום הטיפול.

     

    איפור קבוע מתאים לעיניים, לשפתיים, לגבות ואף לאזורים נוספים בפנים. בין סוגי האיפור הקבוע המבוקשים במיוחד ניתן למצוא:

    פיגמנט שפתיים

     איפור קבוע לשפתיים בא להחליף את השימוש היום יומי באודם, ולהעניק צבע עשיר ומילוי לשפתיים. פיגמנט שפתיים גם עשיר בלחות ומסייע בטיפול בשפתיים סדוקות, תוך מילוי שלהם בלחות ובברק טבעי, טשטוש כתמי פיגמנטציה ויצירת שפתיים במראה רך ומודגש.

    שיטת הפודרה

    איפור קבוע שיטת הפודרה מספק מענה למילוי הגבות, כאשר מטרתו היא מילוי גבות גלילות או חסרות, תיקון אי סימטריות בגבה ופגמים נוספים. במסגרת שיטת הפודרה מוזרק הפיגמנט לאזורים שונים בגבה כנגד השער הטבעי ומעניק מראה של הצללה טבעית.

    שיטת השערה

    איפור קבוע בשיטת השערה נועד אף הוא למילוי גבות ותיקון של פגמים אסתטיים שונים בגבות. מדובר בשיטה מקצועית המתבצעת באמצעות מכשיר דמוי עט, ידני או חשמלי, בעל ראשי סיכה זעירים שמחדירים אל העור פיגמנט טבעי, תוך שרטוט של זקיקי שיער ושילוב של הצבע בשיער הגבה הטבעי.

    בעבר נהוג היה למלא גבות חסרות באמצעות קעקוע, ציור של תצורת הגבה מעל העין. שיטה זו סיפקה מענה ועמידות ארוכת שנים, אולם המראה הלא טבעי היה ניכר ובולט לעין. היתרון הבולט של מילוי גבות בשיטת השערה הוא המראה הטבעי. בזכות החיתוך וההזרקה במספר רב של נקודות על פני שטח קטן המראה המתקבל אינו של הצללה אחידה, אלא של זקיקי שערות בודדות אשר משתלבות לצד שיערות הגבה הקיימות ומתמזגות בהן.

    המלצות על הקליניקה

      רוצה לפרגן בביקורת טובה עליי ? 🙂 לחצי כאן

    בחירת אשת מקצוע לאיפור קבוע בגבות

    ראשית יש לבחור במישהי מקצועית המציעה השיטות הטיפוליות ומאפשרת בחירה, תוך הצגת מיומנות להגיע לתוצאה משביעת רצון בכל אחת מן השיטות.

    חשוב לבחור במישהי מוסמכת לביצוע טיפולי איפור קבוע ממוסד לימודי יופי וטיפוח מוכר בישראל.

    המלצות מאז ומתמיד היוו את השיטה הטובה ביותר לצרכנות נבונה, וגם בתחום באיפור קבוע ערכן של המלצות הוא גבוה.

    ההמלצות יתבססו על תוצאה אסתטית ומחמיאה וחווית שירות.

    מאפרת בעלת לקוחות חוזרות וממליצות היא מטפלת ששמה דגש על איכות העבודה ושביעות רצון מלאה של המטופלות, הן במעמד הטיפול, והן לאחר מכן.

    JOE

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות