close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר [מיקום הקליניקה :רעננה]

    בית > הרמת ריסים ברעננה

    הרמת ריסים ברעננה

    קצת על הרמת ריסים

    הרמת ריסים היא בין הטיפולים הפופולריים בתחום הטיפוח והאסתטיקה, המספקת מענה לתקופת זמן בת מספר שבועות, למראה עיניים חתוליות וריסים מודגשות ומורמות, במראה טבעי.

    הרמת ריסים מתבססת על הריסים הקיימים, אינה כרוכה בתוספות סינטטיות ו/או בהלחמה של חומר שיכביד על הריסים והעיניים, ולמעשה מעניקה לא רק מראה צעיר, נשי ומרשים, כי אם גם תחושה קלילה ונעימה.

    טיפול הרמת ריסים מתבצע תוך שימוש בחומרים טבעיים ומאושרים לשימוש, להרמת הריס והדגשתו, ליצירת תבנית הריסים בהתאמה לגודל העין ותווי הפנים, לריכוך מראה הריסים, לקיבוע ולצביעה.

    התהליך הוא תהליך פשוט ליישום, אשר אורך פחות משעה, ללא כאב וללא צורך בהרדמה מקומית או אלחוש, והתוצאה ניכרת לעין באופן מידי.

    https://wa.me/972545915113 : לקביעת תור בקליניקה ברעננה שלחי הודעה בוואטסאפ

    זמן עמידות הרמת ריסים

    זמן העמידות בתקופה ממוצעת בת כחודשיים פלוס מינוס, מביא נשים רבות שדווקא אינן נוהגות להשקיע בתחום הטיפוח, בכדי לקבל מענה קבוע יותר ללא הצורך באיפור יום יומי ובהתעסקות, הזמן והעלויות הכרוכות בכך.

    הרמת ריסים היא טיפול אשר מחליף את השימוש במסקרה המסורתית, אלא שבניגוד לתכשיר המסקרה הוא אינו יוצר גושים על העיניים, אינו נמרח ומשפיע לא רק על צבע הריס כי אם גם על תצורתו.

    הקליניקה של הרמת ריסים ברעננה עם שליטה בטכניקות טיפוליות מתקדמות, מרחב טיפולים סטרילי ונעים, שימוש בחומרים איכותיים ועוד.

    חזרה לעמוד הבית לחצי כאן

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות